13 February 2013

Crazy color candy floss

mmmmmoi! Rupesin tänään sotkemaan crazy colorin suht uuden sävyn, candy flossin kanssa. Tein ensin vielä vähän vaalennusta pohjalle ja ajattelin että joojoo kyl tää tästä, hyvä tulee. Mulla käy mun hiussotkujen kanssa aina näin. Tiiän, että mulla ei oo mitään mahdollisuuksia onnistua, mutta silti mun on ihan, ihan pakko kokeilla. Eli siis vaalensin vielä kerran tota edellisessä postauksessa näkyvää oranssinblondia, ja se vaaleni jonkun verran, jonka päälle aloin sutimaan candy flossia, joka näytti suoraan purkista tältä:


ajattelin vielä että joo, hmm kyllä se voi toimia : D. Ihan vitivalkoseen juurikasvuun tää oli ihan fine, tuli sellasta baby pinkkiä, oikeestaan tosi mukavaa pastellivaaleenpunasta, niinku tossa tupsussa. Mutta, keltasiin kohtiin, ei mitään. Vaan todella pientä värimutosta oli havaittavissa. Mikä sinäänsä ei ollu kovin yllätys, mutta kun oli pakko kokeilla. Siinä järkytyksen (tai realismin) tullessa vastaan mietin että mitäköhän oon taas tekemässä, juoksin paniikissa hakemaan mun shokkivärikokoelmista pullon vähän järeämpää pinkkiä ton candy flossin avuks, käteen tarttui crazy colorin pinkissimo.


Pinkissimohan on ihan hothot, ihan magneta pinkki joka on tosi kiva, ei siinä mitään, mutta tässä kaikessa sähläyksessä candy flossin mukaan sekotettuna, tuli lopputuloksesta hiukan sekasävynen:



 

Ei, en ole ylpeä tästä eksperimentaatiosta, mutta tulipahan tehtyä. Kyllä nää pinkit aina jossain vaiheessa halistuu siihen babypinkkiin päin. Olis vaan pitäny säästää rahaa ja käyttää mm. just tota pinkissimoa hoitoaineeseen sekotettuna, että olis saanu sen pastellisen silauksen. No mutta nyt mulla suoraansanottuna päin persettä ei vaan leikatut, vaan myöskin värjätyt hiukset! Hoorayyy. :/.

Tosiaan ja crazy colorilta on tullu muitaki kivoja sävyjä ton candy flossin mukana, siinä oli ainaki vaaleensinistä ja olisko ollu liilaaki. Ei toiminu oikeen mulle niinku odotettu, mutta täysin vaaleella pohjalla varmasti aivan ihania pastellisävyjä ♥ tui tui. Oon muutenki ihan pää pyörällä pastellisävyistä vaatteissa ja myöski sisustuksessa. MUST HAVE. 

JA AIVAN MAHTAVAA keksin ammatin mihin hakea töihin, sitten ku semmonen hetki koittaa. Oon viihtyny jo sen pari hyvää vuotta palvelutorimyyjänä, tykkään mun työstä, rakastan mun työkavereita jne. mutta alle parikymppisenä en vois ainakaan ite kuvitella jääväni jumittamaan yhteen työpaikkaan. Joten, oon kypsytelly jo pari päivää aika kehittämiskelposta ideaa; Pelikaupan myyjä. Sain tän idean itseasiassa kaverilta joka ajatteli hakevansa pelikauppaan ja tajusin että ei, miks en oo ite keksiny tätä aikasemmin. Parasta mitä voi olla, yhdistää työ ja asia mistä tykkäät/tiedät jonkun verran, toimii. + Ei luulis Merkonomin papereista haittaakaan olevan. Pitäis vaan nyt löytää jostain avoimia paikkoja, tai ottaa vaan rohkeesti yhteyttä paikallisiin putiikkeihin ja heittää vapaamuotosella työhakemuksella ja cv:llä. Tää ajatus on saanu muhun niin paljon energiaa etten malta pysyy shortseissani :3 hihihi.

ps. tiedän että mun isot hyökkäävät naamat on oikeen nautittavia tässä postauksessa.

1 comment :

  1. Heippa! :) Löysin sun blogin äsken googlen kautta.
    Mä värjään tänään pinkit hiukset ja ostin just ton Candy Flossin ja Pinkissimon. Nyt pohdin et kummalla värjään vai sekoitanko niitä keskenään.. Mietin et tarttuukohan toi Candy Flos ees mun hiuksiin ku mun hiuksissa on ihan vaaleeta ja sit joissain kohdissa on vähä semmosta oranssinkellertävää. Onnistuuko värjääminen oikeesti niinkin et sekoittaisin pinkissimon joukkoon vähän hoitoainetta? Mua vähä jännitttää ja tulin kysyyn sult apuu ku en oo koskaa värjänny mitään erikoista väriä :DD

    ReplyDelete

♥ Kiitos kommentistasi!