6 April 2015

TABLETHYPE

Moikka! Lähin pääsiäiseksi Äitille Vantaalle ja sain näppeihini mun jonkun aikaa himoitseman tabletin :). Oon aina pitäytyny kiinni mun "tabletit on turhia jos omistaa kännykän ja tietokoneen" -mielipiteessä kunnes joulun aikoihin testasin mun siskon tablettia, ja siitä asti takaraivossa on kuumotellu pieni himotus omasta laitteesta, ja tässä sitä ollaan, omalla tabletilla päivittämässä blogia : D. Me ollaan oltu tän Samsungin härpäkkeen kanssa erottamattomat muutaman päivän, ja tässä samalla on kertyny muutama selfie ja jopa se kauan vältelty Instagram tili. Oh god #teinihelvetti jne.

Tosiaan päädyin Samsungiin koska mulla on kyseisen firman puhelinkin, niin kyllähän tää android-käyttis sopii mulle tässäkin. Tuntuu tosi kätevältä ku voi lataa kaikki sosiaalisen median sovellukset tähän ja pitää ne tässä tabletilla vaan, ja sit jättää koneen kokonaan pelaamiseen jne. Bloggerin sovellus on kyl aika nihkee, päivittelen ihan selaimen kautta tabletillakin.


Melko kuranen tää tabletin kuvanlaatu, mut ainaku on joku uus laite tai muu niin en vaan voi olla käyttämättä täysii just esim tota kameraa. :D Ehkä just jossain Instagramissa tai jossain kuvat välillä menee tälläsellä laadulla, mutta älkää huoliko, tuun päivittämään blogia ihan oikeen kameran kuvilla niinkun ennenkin.

Tuntuu että oon vaan mussuttanu pääsiäispupuja ja ollu perheen kanssa koko pääsiäisen nytkun kerranki voi. Sen lisäks tähän muutamaan päivään on mahtunu ainaki kavereiden kaa hengailuu, joogaa, lanitusta, pentakill x2, tallinnan reissu, lehmien paijaamista (!) ja leffassa tuli kans käytyä.

Lähen tänään illalla yheltätoista takasin Vaasaan ja oon viideltä aamulla perillä, josta sit suunnistan suoraan töihin. Vähän jännittää et saanko nukuttua matkalla vai muistutanko kuollutta lahnaa kun pääsen töihin. Se jää nähtäväks. Mutta alan pikkuhiljaa pakkailemaan ja viettää vielä viimesiä tunteja perheen kanssa ja ehkä heittää vielä yhet treenit ennenkun poistun kauas pohjoseen. heiheiiiii 

2 comments :

  1. Hahah, ihania telepattinutturoita sulla näissä kuvissa! Tykkään tosta sun tukasta kyllä muutenkin ihan hulluna. :--D Mäkin aattelin ennen, et mitä hittoo ihminen jol on (äly)puhelin ja läppäri tekee tabletilla, mut sit kun ite pääsin ekaa kertaa sellasessa touhuaan, niin kylhän sille ois heti käyttöä keksinyt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo oon nyt ihastunu tälläsiin antenneihin ihan kunnolla :D tabletti on kyl mun paras ostos hetkeen, mielettömän kätevä, sama oli mun poikaystävälläkin, ensiks nauro mun tablettihuumalle ja nyt se on ite ladannu mun tabletin täyteen pelejä ja muita haha!

      Delete

♥ Kiitos kommentistasi!