1 March 2015

No more sleep


Vedin lettiin tollasta vihreetä systeemiä ensin vahingossa mut tykästyinki siihen joten hiukset on nyt ollu jossain suohirviön ja päärynäjätskin välissä. Pastellijutut pään värinä kutittelee muutenkin tällähetkellä normaalia enemmän.

Hylkäsin mulla pitkään vallinneen hopeen hiusvärin kun tajusin etten pysty Vaasasta käymään Helsingissä mun vakikampaajalla joka sai mun hiuksiin täydellisen hopeen/harmaan. Kävin täällä kerran kampaajalla ja en ollu hirveen vaikuttunu. Melko ylihintasta ja huonoo palvelua, Toki sekin oli vaan yks kokemus, ehkä kokeilen jossain muualla pian uusiks.

Vähän vaivaa ku ei tän vihreen kanssa on vaikee pukee mitään muuta ku musta-valkonen akselin vaatetusta, Oon ginasta pidempään tiiraillu tota keltasta neuletta, mut jotenki vihreen kanssa se saa mut lähinnä näyttää pääsiäistipulta.

Alkaa kevät herättää sitä kauan kadonnutta inspiraatioo bloggamisenki suhteen tässä, oon vaan  keskittyny muutaman kuukauden nyt duunin ohella täyspäiväseen nörtteilyyn. Ollaa kaveriporukalla vedetty vuoden alusta taas wowii, ja sain nostettuu mun elon lolis plattiin ♥ mua kiinnostais rupee striimaamaan mut harmittaa ku mun tänhetkinen kone ei pysty siihen :(


No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!