19 July 2014

You're the glitter in the darkness

Oon ihastunu kaikenmaailman merenneitoasioihin, pastelliseen vaaleenpunaseen ja siniseen yhessä, joten tää merenneitokukkakruunu oli pakko-ostos. En kyllä tykänny ku Roses ja Clementines on käyttäny mun tästä postauksesta kuvaa ilman lupaa instassaan ja muuallakin kai, mutta se ei muuta sitä faktaa, että kuin kivoja niiden kukkapannat on ! Toi nauhaliivi on espanjanreissulta Alicanten Bershkasta haalittu, oli muuten ainoo rytkyle joka mulle sopi koko liikkeessä :D en tiiä onko mun vartalonmalli jotenki epänormaali mut sen kaupan jokanen vaate oli niin epäistuva etten voi ymmärtää! Missään muualla ei oo ollu samanlaista onglemaa. Raahasin sovitukseen siis 12 vaatekappaletta, ja tää sit karsiutu ainooks.


MERMAID ROSE CROWN __ ROSES AND CLEMENTINES           VEST _____ BERSHKA           
SHORTS _____ ONE TEASPOON           PLATFORM SNEAKERS ___ UNIF

3 comments :

  1. Hei anteeks kun vaivaan, mut kysyisin sitä c vitamiini vaalennuksesta, kun mulle tehtiin värinpoisto viikko sitten, ja toissa päivänä laitettiin vaalennusvoide. lähtökohdassa mulla oli todellatodella tummat hiukdet (muttei mustat) ja nyt on jotakuinkin mahongin väriset ruskeet eli tälläset lämpimän sävyset ruskeet. juurikadvu tietty blondimpi. mulla on tummanvaalea hiusväri vielä käytettävissä, mut jotenkin aavistan ettri sitä nyt tähän voi laittaa koska no se on vaaleempi kun täö mun nykynen hiudväri ja ei siitä tulis yhtää mitää kun tavottelen siis kylmänsävysiä vaaleenruskeita hiuksia. kysymys siis kuuluu voinko tehä tähän nyt c vitamiini vaalennuksen kerran tai pari, ja sitten vasts heittää sen tumman vaalean / vaaleenruskeen värin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä se sitä haalistaa mut olis ehkä kannattanut laittaa ensin c vitamiinisysteemit ja sit vasta värinpoisto ni olisit saanu ne pahimmat pigmentit sieltä irrotettua ennen sitä tujumpaa käsittelyä. Miksei jälkeenpäinki voisi laittaa, varo ettei hiukset kuivu :)

      Delete
  2. eeeeh luin sun blogin ihan paris tunnis läpi ja se on niiin täydellinen )---: harmi ku kirjottelet nii harvoin, voisin kaapata kaikki sun vaatteet ku sulla on nii paljo kaikkii kivoi ;_; kirjottele useeemmi jooooooko. pelaaks eunel vai euw ?

    oopsie hieman sekava kommentti XD

    ReplyDelete

♥ Kiitos kommentistasi!