9 June 2013

You'll see more with your eyes closed


Hi hiyy, tässäpä pari kuvaa asusta missä viiletin elen:

 

Oikeestaan mulla ei ollu aikeissa pukea mitään punasta tän asun kanssa, vaan korot ja heinähattu, mutta toissapäiväsellä yöseikkailulla nyrjäytin jalan kuitekin hassusti ja se on turvonnu, enkä pysty kävelemään kunnolla, joten en saanu mitään mun korkeekorkosista kengistä jalkaan. Töpsöttelin noissa consseissa sitten, ja vetäsin päähän aika rutiinilla samanvärisen bandanan : D.


BANDANA___???        SUNGLASSES___Bijou Birgitte         BRACELETS___H&M+Gina Tricot
NECKLACE___Pumpkin Soup        SHIRT___Cubus        DRESS___Monki 


Noi pyöreet lasit on törkeen siistit, lovelove, oon ettiny pitkään pyöreitä laseja jotka sopis mun nassuun, kun se on vähän kulmikas niin liian pienet pyöreet lasit saa mut näyttää tosi hassulta :D, mut noi oli NIIIN ku tehty mulle

No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!